Affärsidé...

Jag dricker mkt..Mkt som i mkt vatten, inte som i alkolist.. Ett resultat av detta är att jag går på toa rätt så ofta..Och det var ännu mer när jag var yngre. Nästan som ett tvångsmässigt behov av att "shit, är jag liiite kissnödig iaf? joooo...det är jag nog..." Innan jag skulle nånstans där jag antagligen inte skulle ha tillgång till toalett på minst 15 min...Detta föranledde att jag har sett en HEL DEL toaletter i mina dar. Skabbiga hål i marken i bergsbyar i Italien (var akut bajsnödig men när jag som 6åring konfronterades med hålet botades det med en glass..konstigt hur kroppen kan anpassa sig ibland...), sjukt smutsiga "ståtoaletter" längs autobahn och på fakemarkets i Peking. Lyxiga kundtoaletter på Harrods i London, spegeltoalett (U can see eveeeryythiiing..) på nattklubbar i Paris (VIP..ni som varit där vet..)..För att inte tala om alla Donken och BurgerKingtoaletter..Skabbiga bartoaletter i Spanien..Inget papper i Shanghai..Im not too picky if I have to pee pee! 

Men det var på en på gränsen till smärtsamt skabbig toalett i Malaga som min kompis Sara kom på att jag egentligen borde göra en bok (typ reseguide) om alla toaletter jag sett i världen. En kort introduktion om landet och sen lite najsiga (bajsiga?) bilder på vad landet har att erbjuda i toalettväg..För vad kan egentligen avspegla en restaurang/klubb/bar bättre än hur de tar hand om sina xî shôu jiãn ("tvätta hand rum")? 


Vad tror ni?


Är det det här som kommer göra mig till miljardär?


Kommentarer
Postat av: Lisa

mm, kan ju slå stort :P

Postat av: fjanki

slottet borde vara på top tio isåfall.
och jag skulle köpa en. en till mig och en till min mama kanske tillochmed.

2007-08-31 @ 18:18:10
Postat av: jonas

göre!

2007-09-02 @ 23:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback