Ännu en (o)händelserik dag på jobbet...

Jag är fortfarande lite osäker hur "konstigt" jag kan klä mig här på mitt
50plusföretagsomgörpapperskvalitetskontrollsmaskiner -jobb...Inte för att jag heller orkar vara så himla kreativ kl 6.30 på morgonen heller..Blir mest vad som helst som man kan ha sköna skor till...(promenerar en hel del)..
Med hopp om bra väder (trots dimma o kallt imorse) så iklädde jag mig en klänning:

image147

Klänning: Zara i Valencia (köpt för 3 år sen tror jag)
Skärp: Mammas gamla.
...and of course..: silvriga paljettsneakers..

Kommentarer
Postat av: Lisa

äh, såklart man ska klä sej som man vill :P skit i dom där 50+arna du!

Postat av: Hannah

svar:
Verkligen! Kläderna och musiken gör egentligen hela filmen. Och ja, USA-resan var förmodligen den roligaste jag har gjort hittils.
Silvriga paljettsneakers låter f.ö väldigt flådigt. Och coolt. Vart köpte du dem? ^^

2007-08-07 @ 15:45:13
URL: http://fashionroadkills.webblogg.se/
Postat av: hp

hello! tack för kommentaren, ja jag insåg det för ett tag sen jag med.. och det är ju nästan ännu värre.
ömma smek /hanapee.blogg.se

2007-08-08 @ 00:30:48
URL: http://hanapee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback