Fucking comhem och fin klänning

Comhem håller på och strular. De håller på och uppdaterar nån ledning på vår gata. Vad betyder det? Jo; ett hem utan TV, radio och internet. I 3 dagar so far...(därmed dålig uppdatering här på bloggen) Men det borde man väl klara sig utan utan problem eller hur? Det gjorde ju alla innan typ för 5 år sedan.. Meeeen...så, okej, inge Oprah...Då uppar jag bloggen...neeeej inget internet heller...då sätter jag in lite foton från förra sommaren i album...Men oj så tråkigt utan någon musik från radion :(  Damn; Im addicted!

Shopping i stan med Amanda o co.

image172image173image175image174

Klänning: Myrorna (långkjol uppfäst med säkerhetsnålar)
Solglasögon: Beyond Retro
(Skärp: Lippas; hittat på gatan i Madrid)

Skärp or no skärp is the question...

Kommentarer
Postat av: petronella

apsnyggt mönster på den där kjolen/klänningen...med skärp tycker jag. =)

Postat av: Stygga systern

Snygg du är i MITT skärp (den som hittare fåre..)MED skärp såklart

2007-08-28 @ 12:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback