Jag borde inte få gå utanför dörren...

...eller det är väl snarare Myrornas dörrar jag inte borde få gå innanför..

Igår och idag jobbar jag i sumpan och GUESS WHAT Myrorna (my favorite store...) har nyligen öppnat en ny fullsortimentsbutik på Sturegatan. Var där ett litet tag med Lippa på lunchen, men då hann jag inte riktigt checka runt fullständigt, vilket jag istället gjorde efter jag slutat...Hemtaget blev:
1 par bottiner (haha rooligt ord, är typ ankelgummistövlar, perfa för regnigt London),
1 par svarta pumps (I juuust caaant help myyyself) och 
1 brun, sliten axelväska i läder.
Eftersom det var/är 50% rabatt på alla väskor och skor gick kalaset på 137,50 :-
Inte det farligaste men eftersom jag är på sträng "spara" diet så var det väl inte så jättebra...Nämnde jag BTW att jag har ätit ute varje dag den här veckan också? Sparandet går alltså sådär...

Här även börjat kolla upp lite mer var/när/hur jag vill åka i Sydamerika. Just nu lutar det åt:
Fantastisk karnival i Rio,
fantastisk secondhandshopping i Buenos Aires,
fantastisk Incakultur i Peru (Machu Picchu),
fantastisk natur i Caracas (Venezuela) och, såklart,
fantastisk atmosfär i Havana (Cuba)..

Nämnde jag att jag behövde spara?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Men är det så billigt så slösar man inte, man sparar. Plus att man kan ju se det som en investering inför framtiden, eller nåt :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback