Klart man ska vara färgglad i en Trädgård(en)!

Trots att jag var grymt trött efter fredagen så blev det en utgång igår med. Den här gången bar det av till Trädgårn efter en trevlig middag hos Maries kompisar Hillevi och Angie.
Kan berätta att folk stirrade som f-n på vägen dit, speciellt en kille som satt mittemot på tunnelbanan. Han liksom försökte kolla nånannanstans men hans blick drogs hela tiden mot mitt spetsbandsprydda huvud..
Man kan ju tro att de aldrig sett en 70talsmittbenad tjej med 50talskavaj och 20talsinspirerad hårdekoration...Nämnde jag att allt var illrosa? ;)

image163

Kavaj: Ericshjälpen i Norrköping (50 kr för den och matchande pennkjol! Kjolen är dock liiiite liten..men ähh pettitess!)
Vittubtopp: HM
Jeans: Nudie (yes kommer i dem igen!!!)
Skor: Myrorna
Spetsband: Ebay
Brosch: Mormors gamla
Väska: Loppis i Nybrostrand


image164

Marie hade en assnygg röd HMklänning (dock köpt i Hong Kong ;))

image165image166

Hmm..kanske bidrog jag till de enorma toaköerna när jag satt där inne och fotade mig själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback