Lätt packning = bra packning

Lätt packning är alltid viktigt; vare sig man ska en miniweekend till Paris eller hälsa på släkten i Jönköping en helg.
När jag jobbade i USA var vi några helger i NY. Det innebar att man kom dit på lördag eftermiddag, checkade in på hostelet, festade på kvällen och sen var tvungen att checka ut på morgonen och gå omkring hela dagen tills man skulle hem igen..Dvs man behövde lätt packning som man orkade bära omkring på under hela söndan (bakis...)
Min räddning blev en omlottkjol som lätt kunde gå från en casual vardagslook med ett linne, till partyparty med lite sotade ögon och ett halsband.

image149 <---In the day  In the night --->  image150

Det enda jag behövde ha med mig i handväskan var då ett par extra trosor, ett halsband och ett extra linne till dagen efter...trevligt värre :)

Kjol: Day by Birger et Mikkelsen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback