Nya jeans!

Jag har ju aldrig riktigt gillat Monki..Eller själva märket har jag inget emot, men just hypen det har blivit. Snygga och billiga kläder - JA, men att alla helt plötsligt ska ha samma grejer är lite tröttsamt enligt mig..Men min trevliga hermana köpte ett par snygga jeans på Monki för några veckor sedan..och de var ju som sagt riktigt snygga..Så när hon ringde från Uppsala och frågade om hon skulle köpa samma modell till mig (dock några storlekar större och i grå...) så tänkte jag att man får fan ta och bli av med Monkioskulden. So here they are:

image182

100 spänn på 75% rea känns ju överkomligt..(speciellt eftersom Lippa so far har betalat dom hehe).
Hög midja = me like
Stuprör som går att andas i = me like
Grå till hösten = me like
Att mitt rump/höftparti ser lite smått groteskt stort ut = Me dont like, men skitsamma, orka bry sig  :D


Kommentarer
Postat av: alma

ny kropps form som inte är megasmal-pojkropp tycker jag är fint. hellre groteskt stort än catwalk-smal. mer naturligt, mer kvinnligt och SJUKT mycket coolare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback