Ska man...eller ska man inte...

Inför hösten och London behövs ju verkligen en ny almanacka. Jag hade ingen i Kina och ingen nu i sommar vilket jag lite smått har saknat...Det är ju bra att kunna hålla lite koll på vad som händer.
Hittade den här sidan:
http://www.personligalmanacka.se

image139

Jättesöt almanacka där man väljer färger, framsidetext och innehållsutseende själv. Finns massa extra grejor man kan välja till t ex den lilla "dagens väder" ikonen, "att göra"-listor, "veckans prov", "veckans idé" osv osv...Verkar riktigt najs alltså...

Problemet (för mig) är att den kostar 275 kr! Jag brukar lägga ut högst 100 kr på en kalender...Så det är verkligen en avvägning..Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback