Bästa mascaran...evahh!

Jag använder inte så mkt smink, men något jag använder pratiskt taget varje dag är mascara. Och på samma sätt som jag alltid är på jakt efter den bästa frisören (where are you?), perfekta pumpsen ("hög" klack men ändå så sköna att man kan gå en hel dag i dem..finns sånna måntro?) och den bästa modebloggen (säregen cool stil, uppdaterad ofta, färg och annorlunda kläder) så är jag, och har alltid varit, på jakt efter den bästa mascaran. Den som hittintills leder ligan stort (dvs jag har köpt den mer än 1 gång..) är Lancomes Fatale. Den har en lite speciell borste, eller snarare kam, som gör att när man applicerar mascaran så kan man inte "zickzacka" på samma sätt som med en vanlig borste, utan du mer kammar på färgen.
Resultatet är långa (me like), välseparerade (me like mucho), svarta (för svartsvart ska det vara), mjuka (dvs inte Max Factor/IsaDora hårda pinnar till fransar) och lagom uppböjda (vaket och naturligt).
Så sitter ni i valet och kvalet..Prova den!

image99


Ps. Ge inte upp om borsten är svår i början..efter en vecka är det nemas problemas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback