En solig dag fick vi iaf...

Somrig klänning när jag skulle cykla och köpa nya Harry Potter boken...kändes ibland lite väl kort där man satt på sadeln och var nån cm från att blotta stackars oskyldiga trafikanter vid varje liten vindpust. Men men, man får ju passa på när vädret tillåter!
När jag ändå var ute och cyklade (St eriksplan --> Drottninggatan) så passade jag på att cykla en lång omväg hem (vardagsmotion var ordet..) så tog vägen över Gamla Stan -->Slussen -->Mariatorget-->Hornstull-->Västerbron-->Kungsholmen--> St Eriksplan hem..

Utsikten från Västerbron måste nog vara min favoritutsikt över vår underbara huvudstad..Har ni inte gjort det; ta en sväng upp till krönet och bara njut av utsikten!

Efter det blev det en lunch med mig själv och Harry Potter på ett cafe på Rörstrandsgatan (det där nya, kommer aldrig ihåg vad det heter...)

image100

På kvällen kom Therese, Anna och Hanna hem till moi för en liten middag innan utgång. Sammy droppade också in. Sen blev det Kulturhusets terass Ölrave vs Indierave. Riktigt kul utekväll faktiskt..Var ett tag sen jag hade en riktigt bra sådan! Tyvärr inga bilder..


Sammanfattning: jäkligt najs lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback