Fixat och trixat

Idag blev en pysslig dag, lite fix helt enkelt. Hann även med ett medel spinnpass på friskis och SVETTIS, för gud vad jag svettas på spinning...

image72

Så fint blev kakfatet med allsköns örhängen, halsband, armband och solglasögon på sig.

image75

Tråkig vägg i klädkammaren fick bli lite inspirationsvägg istället. Bilder med vänner, från fester och utlandsvistelser...och en del snygga outfits såklart ;)

image74

Fina tavlor mellan spegeln och "smyckehängaren"....

image73

...på mig och Therese från taxin till balen förra året..Mormors (eller om det var mammas farfars?) gamla ramar kom till användning!

image76

Mer bilder på sig själva till folket!
Jag är så trött på att man anses egoistisk och självcentrerad om man har bilder på sig själv uppsatta.
När jag känner mig som allra fulast och sunkigast vill jag kunna se snygga bilder på mig själv för att kunna bevisa för mig själv, i de svagaste stunder, att jag visst är snygg! (för det är jag! och du! och alla!)
Och det kan trots allt bara bilder på mig själv göra..
Inga affischer på den och den kändisen eller "inpirationsbilder" på modeller, för den bästa inspirationen för mig är trots allt just mig själv! Sådetså!

Kommentarer
Postat av: jonas

BRA

Postat av: Angelica

vilka bra ideér. måste genast hitta ett kakfat jag med!!

2007-07-17 @ 11:35:34
URL: http://www.blackberry.blogg.se
Postat av: elsa

Smart att använda kakfatet till smyckena :)

2007-07-17 @ 13:32:04
URL: http://elsasmode.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback