Höstvillha

- Strumpbyxor i kleinblå, grönt, orange och gult.
- Jeans som passar (inte för små..Försäljaren: Vilka sitter bäst 29 eller 30 tum? Jag: Jag får på mig 29, men de är sjukt tajta så 30 är klart skönast. Försäljaren: Men då ska deefiiiniiitiiivt ta 29orna...Dom töjer sig alltid MINST en storlek! Jag: Okeeeej.. (tyvärr så är jeansen alltid så tajta att jag får ont av dem och inte kan använda dem en dag då jag med största sannolikhet kommer sitta ner, dvs typ aldrig. Så jeansen töjer sig aldrig den där storleken och jag är 1000 kr fattigare)) 
-  Höga byxor svarta, lite alladin/marockan style
- Snygg halsduk
- Kjol
med hög midja i någon annorlunda färg
- Basker stickad i lite fluffig modell

Kommentarer
Postat av: mini

kul att du gillade kollaget. det var till min examenskollektion när jag slutade en designskola i våras. modedesign gick jag o kollektionen var kläder. det finns lite bilder på bloggen, jag tror rubriken heter "black tongue" lr liknande. tyvärr har jag inte ritat bilden själv men har gjort många andra liknande. kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback