Skååååjne!

Helgen tillbringades hos los relativos i Skåne..I Köpingsberg, som ligger utanför Köpingebro, som ligger utanför Ystad, som ligger utanför Malmö...Alltså rätt långt åt helvete egentligen! haha men jag gillar det! Svensk sommar på Österlen är något speciellt..Åkrar med betor, havre, vete, potatis och raps..Gult, grönt, beigt...Med inslag av blått och rött (vallmo!) längs vägkanten..Kossor och får som betar, bondgårdar som ligger utspridda här och där..Grusvägar som grusar, fåglar som sjunger och löv som prasslar..

fint fint

Blev lite loppisbesökande iaf! Vi hann väl med en 4 stycken på 2 dagar. Köpte 3 väskor och 3 ramar i Nybrostrand, ett stickhäfte och fin mosaik i Beddingestrand och sen ett minkhårband och ett par blå handskar i Rydsgård. (bilder kommer ikväll) Tror allt gick på 140 kr eller nått..najs najs...Lippa köpte 3 väskor, 3 par skor, 1 ram, 2 glasskålar och 1 ljusstake...

Nämnde jag att vi köpte 3 (jag) /2 (lippa) par skor på Myrornas 50% skorea? hehe

Kommentarer
Postat av: petronella

Ser framemot fynden. Vilken lycka att komma på secondhand-sko-rea.=)

Postat av: Angelica

tack! ja, de lär ju ha mixtrat med färgerna en hel del, tror jag med. jag försökte mig på det där med ryggurringningen på en långärmad body. men resultatet blev inte det bästa. hoppas att mamma kan hjälpa mig o rätta till den så fort hon kommer hem från semester. jag ska alltid få för mig o sy en massa. det ser ju så lätt ut. men sen bara förstår jag klädesplagg efter klädesplagg. ha det bra!

2007-07-17 @ 11:33:49
URL: http://www.blackberry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback