Bästa frisyren!

Idag blir dagens outfit lite kombinerat med dagens frisyr. Jag vet att flätan uppe på huvudet är gammal skåpmat för de flesta, men eftersom jag spenderade våren i Shanghai så missade jag det lite. Jag är helt enkelt fortfarande överväldigad över frisyrens genialitet som jag upptäckte idag. Ser bra ut, perfekt under cykelhjälmen och håller allt hår på plats under friskispasset. Perfekt!

image21
                                                                     
                                                                                            Tshirt: Etam
                                                 Småblommig klänning: Uppsydd i Shanghai efter egen design
                                                                                    Skärp: second hand
                                                                        

image22

Kommentarer
Postat av: Sassy

Snygg fläta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback