Fynd från Ebay

För några dagar sen vann jag den här väskan på  Ebay (jag säger vinna eftersom det är aktioner...varken mina vänner eller min familj håller dock med om att det uttrycket är korrekt..tråkmånsarna håller fast vid att jag fick köpa väskan..men jag tycker personligen att vinna låter bättre, eller hur?)

image40

Guldväska Ebay.co.uk ca 125 kr (8.45 £)

Guldväskor är den ultimata accesoaren enligt mig. Perfekt både till vardag o fest. Kombineras gärna med guldskor också. Min gamla guldväska, en sann vän i vått och torrt, befinner sig för tillfället i en garderob i min gamla lägenhet i Shanghai..Har inte bestämt mig om jag vill att min kompis ska ta med den hem än...Jag vill ju ha den, men den är så sliten och ser inte spec. trevlig ut på nära håll..Men ändååå..Hmm I-landsproblem man har...

image47image46image45

Party på El Mariachis, New Millford, USA    Balen i trean   Väntar på bussen efter tjejmiddag
image48image44image41

Limo på väg till strippklubb (!?) i New York         Vår studentskiva               Party i Paris 



Det blir en tung mantel att axla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback