Girls just wanna have fun..80s stylish..

80tal är ett av mina "gillar lite mindre" årtionden...Men en del najs hade de trots allt förstånd att sätta på sig. Här är 2 av min garderobs 80tals snyggingar.

image19image20

Aprikosfärgad klänning:                       Svart coctailklänning:
Beyond Retro 179:-  (tror jag)                     Freep S Star 3 euro
Den första känns lite "Day time TV"; Dallas är liknande..Färgen och ringningen är otroliga. Kjolen är det väl mer si o så med. Har redan tagit ut axelvaddarna...Funderar på att korta av kjolen lite också. Den är lite väl tajt (svårt att gå) och längden är lite småsvår.
Den andra är ett nytt inköp som jag är väldigt glad över. Får se när jag använder den men den är verkligen en "Girls just wanna have fun" klänning, med tyllkjol och rynkat, axelbandslöst liv. Party party!            

Kommentarer
Postat av: clara

apcoolt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback