Jobba jobba jobba...

Jobbar på siemens några dagar den här veckan..Ganska intressant att se hur ett projekt drivs i ett så stort företag..Känner mig lite överflödig och onödig ibland bara..De vet ju vad de gör och jag har ingen aning vilket gör att man mest svansar efter...Men men, kul att göra något iaf! 

Det som är lite småtråkigt med ett kontorsjobb är att man måste klä sig så tråkigt..Eller måste och måste men har inte sett många som bryter av från den svenska "kontorsuniformen". Visst, den är rätt slapp och relaxad men det är inte så mycket nyskapande. 

Ska försöka lägga upp min hattspecial som jag fotade förra veckan (men som ännu inte är upplagd, seg som man är) så snart som möjligt men jobbar man 09.00-21.00 är man ganska trött när man slutar..

Har även tänkt på lite andra roliga features..Långklänningar kanske blir nästa? Det finns ju mycket roligt i garderoben hehe ;) haha

Ciao ciao från Siemens i Upplands Väsby (usch långt långt borta...) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback