Lite shopping

Ibland är man ju tvungen att rensa i garderoben för att få plats med allt det nya man köper...För om det är något jag alltid har dåligt med så är det förvaringsplats för mina kläder. Så för några veckor sedan rensade jag ut en del för små byxor, gamla tröjor osv (dock är det ju så svårt..så det blir aldrig så mycket utrensat som egentligen behövs...) som jag tog med till Camillas Kläder på Fleminggatan för försäljning. 
Camillas är ingen  second hand affär som jag oftast brukar handla i, den har mer fokus på "nya" vardagliga kläder och inte annorlunda 60,70,80tals grejer som jag gillar. Men...Man ska aldrig säga aldrig..så kom hem med en topp och en klänning iaf..What to do? what to do?


image14image16

Klänning: "gammal" Zara                                     Randig topp: "gammal" Vila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback