Lunch och rea- måndag

Lunch med Therese först..Massa pastasallad på något ställe vid Rådmansgatan. Sen till Myrorna vid Adolf Fredrikskyrkogata..Har lite svårt för den myrorna, har bara hittat nått där 1 gång..Dock så är den alla stylisters favorit..Hmm de kanske precis har varit där o rensat när jag kommer? Så gick därifrån tomhänt även idag.Tänkte att jag borde kolla NK's rea också..Men har helt tappat suget på NK och dess kläder. För mycket folk, fortfarande lite för dyrt i min smak.och allt snyggt utplockat redan..Fanns iofs en snygg Dagmar klänning, men inte tillräckligt snygg för ca 2500 kr..Får se om man hittar något på nån senare slutrea kanske..

image39

Klänning: Mormors gamla
Ballerinor: Shanghai (30 kr me likee)

ps. Nått skräp från spegeln har kommit precis i ögonhöjd..så nej mitt öga är inte så konstigt på riktigt..haha

Kommentarer
Postat av: Therese

.. therese entrar nätet! :P måste ju supporta din grymma blogg. jag ser ju riktigt brun ut på bilden..! najs. hittade inte heller nåt kul på NK-rean, mkt folk och en massa fula grejer folk köper för att märket är snyggt. var dock i valet o kvalet över söta spetsiga ck-underkläder. men nej, disciplin. ska försöka hålla i mina lönepengar i åtminstone ett dygn! höres /pussar

2007-06-25 @ 21:38:19
Postat av: jonas

tack för det, alla kan vi nått. fuck you're a creative little fashionista. nu sitter jag och käkar b&j's och chips, jag börjar känna mig lite full i magen. see u around sweetcheeks


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback