T-shirtar: to wear or not to wear?

T-shirtar har väl aldrig varit min grej. Då menar jag inte de lite mer figursydda basic topparna, utan de mer "vanliga" fyrkantiga tshirtarna som har funnits runt omkring en hela livet. I omklädningsrummet, på pappa, gratis utdelade på mässor osv.

*För det första är de totalt unflattering på min figur (som bygger på att jag har en midja).

*För det andra är ringningen hemsk. Rund och oftast hög.

*För det tredje är de oftast inte speciellt snygga. Motiven alltså.

Meeeen...(det finns alltid ett men...) så nu när jag var i Paris senast hittade jag en lite småcool tshirt på Marc Jacobs, som jag bestämde mig för att köpa (det hade ABSOLUT inget med att det var det enda jag hade råd med...). Problemet var att den vita bara fanns i M, ingen S som man kunde ha till jeans och ingen L som kortklänning. Så M it is.

Iaf, idag blev det en liten 80tals inspirerad outfit med tajts och tshirt. Frågan är ska man ha skärp eller inte?


image17image18

Tshirt: Marc Jacobc
Tajts: HM
Skärp: second hand

Kan fortfarande inte bestämma mig om jag tycker det är snyggt eller inte?!

Kommentarer
Postat av: Sassy

Snygg t-shirt, bra band.

Postat av: Mariella

har också lite problem med min, vill typ klippa i den men vågar inte ifall jag förstör den ännu mer haha få se hur jag gör....

2007-09-02 @ 16:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback