Speaking of toilets...

Jag namnde ju i ett tidigare inlagg att en av mina kompisar tycker jag borde skriva en bok om toaletter runt om i varlden...Om jag nu skulle gora det sa skulle dessa def vara med:

image268image269

Looove looove loooove toilet....           Vem vill inte oppna ett Fabergeagg nar man ska kissa?

image270image271

Alice i underlandet..eller underlivet haha     Mosaikfint

image272image273

Venus ur havet...eller Venus ur toan...       Mer moossaaaiiiikkk!

image274

Lite mer loooove som avslutning!

Alla toaletter ar fotade pa klubben Hey Jo (???)

Kommentarer
Postat av: anananananna

det är så fint att man alrig skulle våga bajsa ens lite, det skulle liksom inte gå ihop. ett fabergéägg fyllt med använda tamponger, say what?

2007-10-14 @ 16:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback