More pyssel: Idag = MP3fodral

Efter som jag har en tendens att göra allt förutom det jag verkligen borde göra (skriva engelsk CV, packa, tvätta, städa osv osv) så gör jag annat istället. Idag blev det ett MP3fodral, vilket jag iofs behöver, men kanske inte lika mkt som jag behöver skriva det där CV:et...

image231

Sytt av en tygrest från en second hand klänning som jag köpte på Myrorna för en 2 år sedan...Hittade även en kort "paljettremsa" i mina gömmor som blev påsydd som dekoration..

Klänningen som egentligen var en långklänning i en ganska tråkig modell, inköptes inför Insparksfesten -06 som hade tema "Swarowski" ...Thank you uppfinningsrika festkommitten..som jag iofs var med i..men iaf...variation på "glitter och glamour" är ju alltid trevligt..även om bara till själva namnet..)
Omsydd och klar blev den såhär:

image232

(Detta var under min mest fanatiska "axelbandlösa" period..)

Örhängen och dekoration gjordes av knappar funna på en annan klänning på Myrorna. De var ju liksom typ Swarowski...haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback