Pysseldag på tredje våningen:

Yo!
Pysselpysselpyssel. Idag blev jag äntligen klar med USA-fotoalbumet (ett år är en magisk gräns...), sydde det sista på den svarta 70talsklänningen (blixtlåset behövdes tas in) och gjorde klart några fototavlor jag skjutit upp alldeles för länge. Förutom det har jag även gjort mig några trevliga hårspännen, så här kommer en liten How-To-Make grej.

image225         
- 4pack hårspännen från Panduro (29.90 tror jag) i precis lagom storlek för mitt tunna skandinaviska hår

+


image226         
- Limpistol ( Panduro ca 40 kr) (and it is Piiink haha)

 +

- pärlor från barndomen (upphittade ovanpå min bokhylla)
- en gammal blå fjäderboa (skulle ju kännas surt att ha gjort sönder den om jag får för mig att bli dragshowartist...)
- ett fint dekorband (snott från Campet haha)

=

image227

image228

image229

image230

Perfekt partyaccesoar för hösten! (who needs friends when they have feathers and pearls in their hair?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback