Sånna dagar när allt bara är rätt...

Ibland får man till en riktig killeroutfit, man känner det själv och andra verkar känna det också för okända personer stannar dig på stan och frågar var du köpt den o den osv.

Jag kan komma på 3 riktiga sånna snyggdagar, när både jag och omgivningen hållt med om att jag var supersnygg ;)
Första var ett bra tag sedan, jag var nog en 11-12 år och hade precis varit i London och köpt ett (enligt mig) assnyggt linne med trycket "Barbie is a slut" (Efter familjemöte kom det överens om att jag inte fick ha det på mig i skolan) som jag kombinerade med mina nya coola ljusblå sneakers från Wedins. Foxy to the extreme skulle man kunna sammanfatta. Jag tror det var 2 av varandra oberoende personer som frågade var jag köpt mitt linne, och en som frågade var jag köpt skorna. Egoboost för en osäker wannabefjortis!

Andra gången var förra sommaren i NY när jag köpt en snygg högmidjad kjol med hängslen (det här var som sagt innan hypen förra hösten) på en Axsara-liknande affär på Broadway. 6 eller 7 pers kom fram under dagen och frågade var jag köpt den. Ett butiksbiträde på Bloomingdales frågade även om inte hon kände mig? Eller kände igen mig från nått? Superstar om något haha!

Tredje och sista gången var häromdagen när jag hade på mig min najsiga randiga klänning från HM och mina San Fran vintage stövlar. 3 frågade var jag köpt klänningen o 1 var jag köpt skorna..Im on a roll here!

Me löv thåse dajs!
:D

Kommentarer
Postat av: Adahome

Kul o lättläst blogg du har! Läste det du skrev i juli om den blå blusen... Var glad att du slapp den erfarenheten. Jag kommer nog i fortsättningen vara rätt skeptisk till Ellos postorder, särskilt när jag läste det du skrev om hur de använder bl.a. säkerhetsnålar o maskeringstejp för att få kläderna att se bra ut på bild! Det bekräftar väl iofs mina misstankar... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback