080808

Lite i efteråt, för idag är det ju 080810..men iaf: som de flesta vet (eller iaf de som råkade befinna sig i huvudstaden i fredags) så skulle 080808 firas med pompa och ståt! Vi begav oss därför, som resten av stockholmarna skulle det visa sig, till Stureplan och "världens största dansgolv" (som snarare var "världens största knuffgolv" det gick inte att gå, ännu mindre dansa) Så vi ville in nånstans, nånstans blev Solidaritet..trevligt trevligt

På Soli gör de för övrigt ritkigt goda strawberry daiquiris..



Klänning med puffärmar: nån affär i Buenos Aires
Väska: Same ol´ 2hand Buenos Aires oxå

De gamla gymnasiepolarna Henrik o Kristoffer tyckte jag såg ut som en älva eller nått..komplimang hoppas jag? Hårgrejsimojset gjorde jag av nått skosnöreliknande jag hittade bland mina sygrejser och två broscher..Blev rätt najs.


Min kompis Panki ser jättemkt ut som Debbie Harry



Debbie?


Anki? (Lite blondare bara...its all about that pout! ;) )

Kommentarer
Postat av: panks

och jag tycker ju också om att leka med gamla bilvärmare och radioapparater utan byxor på mig!

2008-08-11 @ 21:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback