Dancing with myself

Igår gick jag på bio med mig själv. Det var nog första gången jag gjorde det. Det var rätt trevligt. Kommer definitvt omgöras. Såg "Försoning" (eller så här är det; jag köpte boken i England o tänkte att jag skulle läsa den istället för att se filmen men den är ju så SEEEEEG så jag bestämde mig för att se filmen och se om det vore värt att fortsätta boken..har inte riktigt bestämt mig än..) och i en scen har Kiera Knightley på sig en helt underbar klänning...Den är grön (åhh! grönt är fint!!), djupt urringad i ryggen (yaay!) och, såklart, det är 30-talssnitt på den (me do like 30talsmode..)..
Lite smakprov:

image367image368image369

Lyckas jag sy nått liknande i sommar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback