Hejdå!

För ett tag!
Nu åker jag o Therese till sydamerika i 3 månader, så kommer tillbaka i slutet av maj. Brasilien, Argentina, Bolivia, Peru, Ecuador, Costa Rica och Cuba ska besökas och det blir förhoppningsvis underbart (om inte annat kommer man tillbaka lite brunare!)

Så, kommer antagligen inte uppdatera här så mkt (inte för att det kommer vara mkt fashionstatements att uppvisa..det lär mer bli fula gympaskor, volangkjol á 00 och bikinitopp) men kommer antagligen lägga upp bilder på t ex Facebook så om ni vill får ni gärna adda mig där (NicisPicis) och skriva lite på Resedagboken (NicisPicis där med).

Annars så ses vi i maj!

Pusspuss //Nicolina


image374   

Ett hejdå manifesterat genom en sista pose.. ;)


Kommentarer
Postat av: alma

ooh! ha de så underbart!

Postat av: petronella

Lyckost!

2008-02-28 @ 09:47:45
URL: http://petronellass.blogg.se
Postat av: Jossi

kom tillbaka och skriv lit epå
din blogg så jag kan ha ngt att göra en valborgsmässoafton. jag är sorglig.
Puss!

2008-04-30 @ 23:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback