Ser inte så vida ut...

men det är de...tror jag...

image361

Välkommen till mitt kaos! Ni ser bl a:
- Taklampa som ska sättas upp snart hoppas jag
- Ny fin (men kaosartad) sjalupphängningsgrejs från IKEA
- Kinesiska nyårsdekorationer från förra året
- Golfklubbor jag inte använt på kanske 4 år (?)
- Mammasfarmors päls och en Pucciinpirerad klänning (som jag aldrig använt) på en provdocka



Jag har på mig:
Jeans: HM
Linne: Reiss
Halsband: Mormors gamla




Ps. Jag gillar verkligen Säkert!'s "Sanningsdan"..och "Och jag grät mig till sömns efter alla dar"..Och Scouting for Girls "She's so lovely", Laakso "Dropout" Amy Winehouse "My tears dry on their own", The Killers "When we were young"...vill e bara säga det ;)

Kommentarer
Postat av: Lina Nyren

du har stil du Nicolina :D ;)

Postat av: Lina Nyren

Btw : råka skriva fel. det var gammla bloggen

LaNyren

2008-02-12 @ 21:06:15
URL: http://Lanyren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback