Som sagt; om inte min överlevnad hänger på det...

så får jag inte köpa nått...Sparasparaspara = ibland ganska tråkigt.
Det jag verkligen vill ha just nu (som jag verkligen inte behöver om jag ska o backpacka i 3 mån..) är:
Skorna från Gudrun:

image371

Den sjuuukt snygga svart-vita klänning från Rodebjer:
(hittar ingen bild så ni får en länk..)
http://www.rodebjer.com/collection/index.asp

Och sist men inte minst..
Någon slags fodralaktig klänning typ a lá American Apparel eller Monki. Rent principiellt så är jag lite emot mig själv eftersom jag inte brukar gilla överhypade saker (se: vilken modeblogg som helst ungefär) men jag saknar något att ha under alla för korta klänningar/tröjor/tshirtar..Nått att bara kunna slänga en kofta över, ta ett halsband till och ett par stövlar..

Meeeen..jag behöver ju som sagt inget av de här sakerna för att Ö-V-E-R-L-E-V-A

Tråkigt nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback