Lyxproblem antar jag...

Damn it! Jag har alldeles alldeles alldeles för mycket grejer. Speciellt då kläder och skor...(big surprise...) När jag nu igår kom hem från London med 4 väskor, istället för 2 när jag åkte dit så kan ni nog förstå att det är en del som ska klämmas in någonstans...Problemet är ju VAR..Garderoben = full...Klädstången = full..Sen skulle det ju vara bra om jag rensade ut lite..Man behöver kanske inte riktigt spara allt antar jag, men den där rutiga skjortan som jag köpte för 8 år sedan på United Colors of Benetton (oj så coolt det var med "märkeskläder" back in the days..) i Italien åker ju på ibland, när jag mot förmodan känner för att köra på cowboytema..Det är riktigt mycket lättare sagt än gjort att rensa garderober..Ahh..Tur att min kära Hanki kommer hit imorrn som rensningssupporter..Får se hur det går, kommer nog mest bli saker fotade för bloggen..Vilket iofs också är kul..Har ju knappt visat något från London..:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback