Cannonball

Några fler bilder på frillan..Jag tror jag gillar det lite mer såhär; lite mer edgy liksom, inte lika mjukt..men man får väl prova sig fram antar jag...



Och imorrn ska jag o Sandra på roadtrip till Norrköping!! Jaaa! Har skrivit ut kartor o adresser från gulasidorna till Myrorna, Kupan, Bra & Begagnat och Hela Människan 2hand..så taggad! Förhoppningsvis lite fynd att visa sen imorrnkväll..Sen ska vi ju kolla lite på stan också eftersom Sandra ska flytta dit o börja plugga (haha det egentliga orsaken till resan..) Håll tummarna för att det blir lite sol!



Damien Rice- "Cannonball"  (Finfin text: "still a little bit of your taste in my mouth" " Still a little bit of ur face i havent kissed" lite cheese men ändå!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback