Come to me



Blåttärflott!

Klänning: Uppsydd i Shanghai
Skärp: Fått från Mariella
Skor: Myrorna

Jag tycker de här skorna är hemskt snajdiga! Färgen, mockadetaljen och rosetterna..rätt lagom klack också..Det enda jobbiga är att de är lite smala så mina små lilltåar gör ont efter ett tag..går sånt att lästa ut hos skomakarn? Någon som vet?

puss

Har förresten köpt en superfin klänning från Marimekko för HM för 100 kr för någon dag sen. Köper ju nästan aldrig nått på kedjorna längre (orkar knappt gå in; finns så mkt o stökigt är det) men det här mönstret gick inte att motstå..Fick den så billigt också för att den hade en fläck (som jag nu nästan fått bort)..sen när jag hade på mig den igår kväll föll fållen ned också,,thats HM for ya liksom..Men 100 kr..Jag hade inte fått bara tyget för den summan...Får försöka fota lite imorrn!

Koop - "Come to me"

Kommentarer
Postat av: leia

jäpp rosetterna gör skorna!!!



Ny tävling på bloggen så kika in om du är intresserad!



Många Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback