Dancedancedance

Jobb idag igen..Lite jobbigt..jaa, de orden lär ju vara relaterade :P Man vill ju bara vara ute i solen, inte stå inne i en affär i en galleria en dag som denna! Som tur är åker vi ju till London på fredag! JAAAAAAAAA! Semester! Ska bli sjukt kul att träffa alla igen..världens utgång på fredagkväll..och alla andra kvällar också, moahaha.. 



Linne: HM
Byxor: Fynd från Norrköping, 10 kr kostade dom, me gusta los rutor!
Skor: Myrorna
Halsband: Reiss och TjallaMalla



Dagens låt får bli Lykke Li  med "Dance dance dance", inte för att jag gillar den speciellt, mer för att baren utanför vår affär i Sturegallerian spelade den om och om igen idag. Jag kan inte riktigt bestämma mig om jag gillar Lykke Li..Hmm..lite småskumma låtar..men..jag får väl ta o lyssna lite mer och se vad jag kommer fram till!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Me trodde de va pyjamas byxor...:P!

2008-07-23 @ 20:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback