First class riot



Topp: Reiss (älska ärmarna!)
Kjol: Reiss
Pumps: Myrorna Eskilstuna

Utgång på Trädgårn igår igen! Sjuuuuukt (ursäkta överanvändandet av "u") kul! Yaay! Älskar lyckade utekvällar! Tyvärr är det så för mig att jag typ inte kommer ihåg så mkt av bra utekvällar, allt bara flyter ihop till en hög av rolighet. Pratade igenom kvällen med Marie nu ikväll och inser att jag måste varit fullare än jag trodde för det är mkt jag inte alls har nått minne av...Men kul var det iaf! Massa blasts from the past: Var där med en kille som jag lärde känna genom en kompis pojkvän i 2an gymnasiet, träffade syrrans gamla högstadiekompisar sen träffade jag några gamla dagispolers vid korvkiosken på väg hem. Älskar sånt!
Efter promenad hem (busstreeejk..) och insomning runt 3-4, uppvakning vid 8.30 o sen jobb hela dagen (lite skakis..) så sitter jag här nu och ska strax lägga mig..Åhh jag älskar roliga utekvällar! (om ni missat det..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback