londonlondonlondon



Tjoho! Då var man hemma igen, ska se om jag lyckas sammanfatta veckan i London med lite bilder och outfits!

Dag I
Kom dit på fredagseftermiddan och då blev det bara lite häng med gamla polers och besök på gamla jobb. På kvällen blev det utgång på Zebrano och Paper:



Fin fodralklänning från American Apparell..DOCK..så ser man alla najsiga bilringar samt att axlarna hela tiden vill av och neråt medan fållen bara vill uppåt..så det blev ett himla dragandes under kvällen..



Finaste Erin!

Dag II



Stövelshopping på Portobello..
Tubtopp: 2hand
Shorts: 2hand
Skor: 2hand
Väska: 2hand
Glajjer: Nyporduktion på Beyond Retro



Grillfest hos Terres polare Samantha, en himla massa italienare var där..(och vi dårå...) Hade samma outfit som förra helgen (den blommiga kjolen/klänningen; somrigt o trevligt!)
Sen skulle ju jag o Terre dra oss vidare till Koko i Camden..Men är det inte stängt när vi kommer dit? Bajs och bajs och bajs..Nån sistaminutenskit hade hänt så det var stängt..Så vi drog till Paper igen där Fahid o Remy var..Och där en bartender klätt ut sig till Homer!



Dag III

Primark shopping och Frappedrickande



Topp/klänning: American Apparell
Shorts: Avklippta FCUK
Väska: 2hand
Glajjer: 2hand



Vi hittade en skyltdocka som somnat på Sloane Street...

Dag IIII


Efter lite Covent Garden hängande och lite kedjeshopping hängde jag i parker med Fahid o Remy!
Hade min fina klänning från FCUK



Utgång på Mahiki..lite spill...
Terre i ny fin klänning från Topshop.
Jag: Linne:HM
Shorts: Avklippta FCUK jeans
Skor: 2hand
Väska 2hand

Dag IIIII

Begav oss till Brick Lane där jag köpte en tyllkjol på Beyond Retro och sen ett par jeans på All Saints



Tyllkjolen åkte på på kvällen när vi var på Boujis

Dag IIIIII
Jag var bakis. Sen hängde jag i Hyde Park, mötte upp Terre, köpte ett par jeans till från Reiss och hängde med Erin..Inga bilder blev tagna!

Dag IIIIIII



Terre körde lite Pixie/Peaches stil med ny hatt!



Jag var glad för mina nya ankelsandaler eller hur man nu ska beskriva dom...



Vi var på hypade Dover Street Market..förstod inte riktigt hypen..inget riktigt snyggt..massa dyrt och svart..lite tråkigt!

Sen åkte vi hem! och nu ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: Anna

För det första skulle jag byta dina bilringar mot mina egna alla dagar i veckan. ;)



Och för det andra hoppas jag att du får skavsår av ankelsandalerna så att du blir tvungen att sälja dem till mig... fniss fniss



Postat av: Amanda

Tack, precis vad jag väntat på i en vecka nu ;)

2008-08-01 @ 08:21:57
Postat av: Anna

Jodå, det blir plugga redan i höst men "bara" komvux. Att gå från att jobba heltid till att plugga på gymnasienivå i två terminer kommer kännas som rena semestern!!! hahaha



Sedan blir det något med data, men förmodligen tekniskt basår först. Att jag söker mig till Gbg's universitet är helt enkelt för att jag och sambon längtar efter miljöombyte och ingen av oss riktigt trivs i Sthlm. Vi vantrivs inte (han är tom. uppväxt här), men vi trivs inte direkt heller... ;)



2008-08-04 @ 07:26:17
URL: http://vintagemaniac.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback