Readmymind

Hmm, jag ska nog sluta vara en modeblogg (om jag nu någonsin kvalificerat som det) och bli en sakblogg istället. Jag har hemskt mycket saker. Med saker menar jag allt från skor, väskor, lampor, skålar, örhängen, ramar, böcker, skivor, halsband, klänningar osv osv osv..Mitt rum kan beskrivas med ord som prylrum, stökrum, soptipp eller "inspirerande" (Tack Hanna!). En väns vän sa när hon kom in i det "Oj va stökigt du har..." Blev väl lite stött men ändå, hade det inte varit stökigt hade det inte varit jag. Nicolinas rum  och Nicolinas eftersträvan för stilrenhet och tomma ytor kämpar en neverending strid mot varandra där Rummet och dess stökighet (tyvärr) alltid går vinnande ut striden. Det går liksom inte att ha det städat mer än 1 dag.. Ibland tycker jag det är jobbigt. Speciellt efter sydamerikaresan kände jag bara att herregud vad mycket skit jag har, vad mycket kläder jag inte använder och så mycket saker saker saker! Men sen..varje gång jag går på loppis eller till myrorna eller varsomhelst så följer alltid något med hem..Jag tror lösningen bara finns i att bo nånstans större; så allt sprids ut lite mer..
Jag är som en fågel och samlar till mitt framtida bo heltenkelt!

Nu ska jag nog sova. Trött som vanligt.

Är förresten glad; fick med mig en massa ENHETLIGA galgar från jobbet..Kanske man kan få det att se liiiiite mindre stökigt ut på klädstången/klädkammarn...

Killers "Read my mind"

Kommentarer
Postat av: queenpeach

jag behöver också nya galgar! Kolla gärna in min webshop där rea pågår :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback