Violet hill

Så var det klippt igen!
Med lite inspiration av denna dam:



Så blev det såhär:



Klänning: Täby backluckeloppis
Skor: Myrorna

Fortfarande grymt ovant.. Både gillar och gillar inte..Såhär kort har jag nog inte haft sen Gud vet när..men kul och spännande. Enligt mig kan man ju inte bara gå omkring o se likadan ut hela livet. Man måste prova på lite och VÅGA..och hår växer ju ut! Nu har jag provat en kort frisyr och kan sen med gott samvete spara ut igen om jag då känner för det..

Men trots mina uppmuntrande ord till mig själv kan jag inte låta bli att sakna det lite..lite..
Vad tycker ni?

Coldplay- "Violet Hill"

Kommentarer
Postat av: sissimuk

Hei, synes du er finere med kort hår enn langt. Du ser mye mer spesiell ut og frisyren passer bedre til dine kläder. :)

Postat av: Anonym

åh vad fint. du ser ut som twiggy.

2008-07-18 @ 00:04:59
Postat av: Amanda

GRYMT SNYGGT! Men det vet du ju redan att ja tycker ;) And I lööööv your shoes! skitsnygg outfit i största allmänhet :D

2008-07-18 @ 05:58:56
Postat av: Little Peaché

Åh jag funderar på exakt samma frisyr! Och om det blir lika snyggt på mig som på dig så ska jag minsann göra det! Wow vad snygg du var! Grymt!



I love it!



mvh LIttle Peaché

2008-07-18 @ 09:48:17
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: klara

Det vart supersnyggt!

2008-07-18 @ 15:10:14
URL: http://klarastiger.blogg.se/
Postat av: underbaraclara

GUUD så fint! Du är one hot mama! Du ska inte ångra dig eller sakna det ett enda dugg. Du fick mycket mer "karaktär" med det nya håret. Med det inte sagt att du saknade karaktär innan....men jag du fattar. Du är helt enkelt bedårande vacker. Var stolt!



KRAMAR/ underbaraclara

2008-07-18 @ 21:41:53
URL: http://folkbladet.nu/underbaraclara
Postat av: jos

fint klippt nic, passar utmärkt!

2008-07-27 @ 18:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback