Again

Jaaa, jag är världens segaste på att uppdatera..När t o m mamma (som aldrig går in o läser) undrar varför jag inte uppdaterat så antar jag att det är dags..Jag får helt enkelt börja tvinga folk att fota mig igen, lucky you special people! haha
Men men, efter en jobbdag var det utgång igår som tyvärr blev en besvikelse. Många faktorer gjorde att jag imorse förbannade mig själv för att jag inte bara stannat hemma igår..men men fin klänning hade jag iaf!





Klänning: French Connection (Rea på NK! halva priset så kostade bara 325 kr..naaajs..jag gillar genomskinliga klänningar!)
Liten konstig jacka: Från Dramatens kostymutförsäljning för typ 4 år sen..Är egentligen ganska cool men har nästan aldrig använts..Är lite läskigt material..svettigt och plastigt, lite regnjackefeeling..men snygg iaf..
Stövlar: 2hand från San Fransisco
Örhängen: Snygga plastisar från nån Glitter-liknande butik i Buenos Aires



Sandra var fotograf inne på White Rooms toaletter...har även lite fina bilder på hennes bröst och fötter..(fyllesandra) men de besparar jag er! (även om Sandra har riktigt snygga tuttar! haha




Lenny Kravitz med "Again"..bra bra låt och snygg snygg video...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men vad kul att du hänger ut mina bröst. Eller jag har ju definitivt inte häng-bröst, de är snygga. Men ändå. Vafan, jag vill se de där bilderna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback