Hon är så söt

Idag blev det bakluckeloppis på Galoppfältet i Täby. Verkligen asnajs, åk dit nån lördag/söndag om ni har tid; håller på hela sommarn!



Klänning/nattlinne: Beyond Retro Åsögatan
Halsband: Shanghai, mormor, hötorget.
Pumps: Köptes på loppisen för 15 kr..Var tvungen att byta till dem eftersom klacken gick av på mina vita som jag egentligen hade på mig.
Väska: Present från Lippa


Fick höra att jag såg ut som om jag precis kommit från ett bröllop!



Dagens fynd! Kalaset gick på 85 kr (hamburgaren vi åt där samt SL-biljetten dit o hem gick nog på mer haha)




Just det, hann med att se Sex and the city ikväll också. Väldigt bra. Som ett långt avsnitt liksom..och det var väl meningen? Lite väl mkt designer/märkes rabblande för min del bara..Jag gillar ju mer stil som bygger på fantasi och personlighet. Inte bara på att man sätter på sig det som någon har "designat"  och satt en grandios prislapp på. Men mycket fina kläder var det; det kan jag inte förneka ;) 


Bo Kaspers Orkester med "Hon är så söt"

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Så sött!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback