Midsommar..lite i efterhand!

Midsommar firades på vackra Möja, hos Emelie..Vädret var soligt (most of the time) och härligt..Efter sillunch utan sill och klippsolande istället för dans kring midsommar stång, blev det brännboll, kubb, middag och dansbana där man sprang på lite blasts from the past..



"Oj va färgglad du är!" var Therese kommentar när vi träffades vid båten. SJÄLVKLART säger jag..färg är härligt! Så jag var midsommarfin i klänning som jag sytt själv utav ett IKEA-tyg, 2hand jacka från Beyond Retro på Cheshire Street och nya solglajjer från en sjukt trevlig 2hand affär i Eskilstuna (jag o Terre var på heldagsutflykt/2hand-letning där för några veckor sen)



Satt på trappa och drack cider och hejade på brännbollen. Terres klänning är från Beyond Retro på SOUK om jag inte missminner mig och Jossans tror jag var hennes mammas gamla. Its all about the old shit!



Sen blev det lite kallt så då blev det vita jeans (whats the verdict på sånna alltså? jag kan verkligen inte bestämma mig vad jag tycker..grym tantstämpel eller skönt o snyggt på sommarn?..Dom kändes rätt här iaf), dock fästes en handduk runt höften för marinaden från fläskfilén verkade ha en förkärlek för att hamna på dom när vi gjorde grillspett.. Och så min finfina jackie O jacka från French Connection

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback