And it was all yellow

image383image384

Snyltanvänder toan på mammas jobb...och tvingar henne fota mig..

Linne: Topshop
Kjol: Lippas (antagligen från Myrorna tror jag)
Skor: Shanghai
Glajjer: BeyondRetro sthlm

Gårdagskvällens utgång blev riktigt najs och det var trevligt att träffa Mariellas roliga utbytesstudentkompisar. Utbytesstudenterna på olika skolor är ofta lite småmobbade, vilket är helt fel eftersom de oftast är de roligaste! (Förutom sura fransktjejer som är cranky cranky)..Tyvärr gick min klänning sönder, det ena axelandet gick av, så min plan att köra samma outfit idag gick i stöpet..Men vad hittar man inte på sin syrras klädställning då? MITT linne..o kombinerat med en väldigt kul och gul (rhyming away) kjol o lite heta sneakers så blev det riktigt najsbajs..Fick dock skippa den lilla lila jackan eftersom jag med den på mest såg ut som en lite mer stylish påskkärring...eller påskägg..eller nått påskigt iaf..Och det verkar ha funkat för jag har fan haft en riktig snyggdag idag; jag älskar snyggdagar! Först så visslade en kille efter mig i Uppsala, sen sa nån amerikansk turist "Beautiful" efter mig på Vasagatan  och sen sa en byggnadsgubbe "Nämen Goddag!" vid Torsgatan..haha det sjuka är att när killar gjorde sånt i sydamerika blev vi bara äcklade och tyckte det var sjukt jobbigt, för det var konstant, hela tiden och på ett sluskigt sätt..Här i Stockholm händer det inte ofta så det känns mer trevligt och uppskattat..Ähh ni vet vad jag menar!!
 Måste bara nämna min heta matchning sen efter min Coop shopping när Cooppåsen, kjolen och min Brämhults juice matchade riktigt hett gult..snajdigt värre säger jag bara ;)

Har förövrigt hittat ett jobb som jag verkligen verkligen verkligen vill ha..måaste bara skriva en killerapplication ikväll/imorrn..Jag vore perfekt för det här jobbet, frågan är bara hur jag ska få fram det kort, koncist och bra i CVet..

Dagens låt: Yellow med Coldplay

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

snyggt!

Postat av: Sara

riktigt snyggt! :) älskade den gula kjolen :)

2008-05-28 @ 21:03:50
URL: http://saramarian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback