Here comes the sun

image379

Liten jacka: Myrorna i Norrköping
Stickad klänning: Stray Boys  (utförsäljning i Vikingagatsbacken nu om ni är intresserade!)
Tajts: HM (många går barbenta men för mig, efter Costa o Cuba, känns det fortfarande lite i kallaste laget)
Sandaler: nån affär i San José, CR
Väska: Myrorna i Eskilstuna
Solglajjor: Myrorna Tomtebogatan

Fika med päronen och syrran + hennes pojkvän i Vasaparken...Mer färg åt stockholmarna säger jag bara! Lite mkt tråkigt färgval när det kommer till kläder..Efter ett bra tag utomlands får jag dock berömma stockholmarna som klär sig otroligt bra..Särskilt svenska killar har grymt bra smak, om än lite FÖR brydda om sitt utseende ibland ("rör inte håret!!") Tråkigt är dock att samtidigt som det ser bra ut, ser det ofta lika ut. Särskilt tjejer klär sig verkligen likadant, och om en trend slår så kör alla på den. Som blommig 2handliknande (dock oftast inköpt på HM för 10 ggr priset) kjol, högmidjad med skärp..Till detta ett enkelt linne..Fint, ja visst, men lite tråkigt när man bara på Mellqvists cafe på Rörstrandsgatan kan räkna 4 st more or less exakt likadana outfits..

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Vad söt jackan var!

Postat av: Therese

sweet! the bloggerska is back

2008-05-25 @ 18:51:39
Postat av: maria

Snyggt :)

2008-05-25 @ 19:37:34
URL: http://marialundqvist.webblogg.se
Postat av: Johanna Gelinder

Du är så brun!
Ha en trevlig kväll och kika gärna in hos mig :)
kram

2008-05-26 @ 20:40:26
URL: http://johannnaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback