I dont care if you're skinny or fat, or what kind of glasses you wear...

...cause the way you breath down the side of my neck makes me feel just like a millionaire!

Tjooo!
Lite ångestdag idag med. Ångesten handlar om om jag vill åka till London nu i sommar o jobba eller stanna i Stockholm...Har ju rest en hel del senaste åren och det vore kanske skönt/kul/men ändå tråkigt.. att vara hemma lite innan jag flyttar till Borås i höst (Läsa till textilekonom)...Och träffa Hanna som kommer hem från LA och Anna som jag har saknat massor o som har varit i Indien ...Och Lippa, Mamma, Pappa, Jossan, Fia (även om du bara e på Gotland iaf), Marie, Amanda, Mariella, alla! Det har ju varit ett bra tag sen... Men å andra sidan måste jag isf hitta ett jobb i Sthlm (orka fixa med CVn IGEN) och jag vet ju att London är najs, särskilt festandet...Men som det är just nu blir det nog Sthlm iaf..Så dags för jobbsökandet..Yaayy..my favorite thing..Not..

Annars blev det en trevlig dag med lunch med Lippa (Abyssinia vid Odenplan, asgod etiopisk mat), supersnabbfika med Jossan på Söder och sen lite Rosé med las chicas på Lisapåtorget..Duktigt, bara Västermalm som inte förärades ett besök idag..Känner sig dock lite som lyxhustru när allt man gör är att fika och luncha..Men som sagt, det måste ändras snarast möjligt...

image380


Jacka: Uppsydd i Shanghai
Jeans: HM
Topp: Reiss
Skor: Nike eller nått
Glajjer: Myrorna Tomtebogatan
Väska: 2hand i Buenos Aires

Och såklart en superhet hjälm från Coop Forum i Bromma..Safe is sexy!


Dagens låt: Candy Kane - Ceasars (palace)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback