It doesnt matter if you are black or white or Chanel

image386image387

Byxor: Mammas gamla (InWear)
Tubtopp: HM
Skor: Emmaus 2hand
Väska: Kommer inte ihåg vad hon hette! En ascool tjej som målade på 2hand väskor med samma färg och teknik som man gör på gamla amerikanska bilar..
Halsband: Gjort av frön, köpt på Cuba
Turbanmössa: BeyondRetro (London)

Igår var det bara hemmahäng o sen spinning på Friskis som gällde så la inte direkt ner någon tid på att klä mig snyggt. Men när kvällen började bli sen gjorde jag som jag oftast gör: sätter på radion och provar en massa kläder..Massa roliga kombinationer som jag inte är säker på om jag någonsin kommer använda utanför hemmets väggar..men det är ju så kul att bara...bara..leka! Det här  blev en lite Chanel-inspirerad lek..

Idag blev det lite lek i Paint (det enda redigeringsprogram mamma har på sin dator..och eftersom min har crashat finns det inget annat alternativ..)..inte så superskarpa kanter direkt men ändå rätt coolt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback