Dålig student!

Jag o Nathalie är  verkligen dåliga studenter...vi lägger hellre ner pengar på mat mat mat än fest o sprit..Typ hela våra dagar handlar om mat..När vi ätit frukost börjar vi planera lunchen..efter lunchen middagen...Det sjuka är att vi oftast inte äter så speciellt roligt..(igår körde jag på gröt till både frukost o middag...Natta o hennes boyfriend körde på fläskkotlett..Kom o tänka på "Tillsammans" citatet "Hellre gröt tillsammans än fläskkotlett ensam"...) Men idag ska jag storhandla (yaaay!!) Det blir cykling bort till COOP för där kan jag:
1. Betala med MaPas COOP-kort
2. Har jag en rabattkupong på 100 kr (om man handlar för 500...men det ska jag väl klara?)

Jag är lite sugen på aubergineröra..så det får det nog bli..massa frukt o grönt here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback