En tunika- flera stajls

Idag innan tentan passade jag o Natta på att leka lite. Man ska ju faktiskt inte plugga precis innan...
Vi valde varsitt plagg som vi sen stylade på olika sätt.
Jag valde min tunika/klänning som jag fick uppsydd i Shanghai.



Classy-style: Pennkjol från REISS, stövlar 2hand




Party-style: Klänning från REISS, skor o väska 2hand



Höst-style: Jeans från All Saints, skor 2hand, Jeansjacka Nattas, hatt från REISS och päls mammas farmors.



60s-style: Halsband köpt på TjallaMalla, skor 2hand



Ghetto-style: Shorts avklippta från FCUK, skor o sjal 2hand, blingbling från ?

Kommentarer
Postat av: amanda

omg vilken fin tunika!!! jag tycker party och 60s rockade hårt

2008-10-28 @ 18:53:59
Postat av: amanda

höst style va också grym!!! (kan inte välja :S) men din tunika... WOW, vill också få en sån uppsydd......!!!

2008-10-28 @ 18:55:21
Postat av: Anonym

Fin blogg du har!! I like it:)

Postat av: michaela

haha, snyggt ;)

2008-10-28 @ 19:00:41
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback