Inte så hemskt

Lite deppigt förra inlägg. Känns lite bättre nu men det har varit några deppiga dar, men det har man ibland. Tack alla söta som hört av sig. Men det går ju upp och ner. Hade en liten shoppingdag igår för att pigga upp mig..åkte först till Myrorna och blev ännu lite deppigare när inget var snyggt/bra och jag insåg att det inte fanns nån annan Myrorna att gå till eftersom allt i den här stan bara finns i EN EN EN...En Myrorna, en Lindex, en Donken EN EN EN ...Gahh blir knäpp..meeen åkte till Röda Korset och hittade 3 kjolar, 1 klänning, 3 böcker och 6 glas..Så kom inte hem tomhänt..Hittade lite grejs på HM också..Särskilt ett fint diadem som jag kan ha när jag inte orkar fixa håret..najs najs...lite twiggy känsla på det..

För att förtydliga lite förra inlägget: Hade en OK kväll först men sen var det lite otrevliga killar som skulle börja jiddra..så därav agget mot otrevliga boråsare..Sen var alla fulla o taggade utom jag som var nykter o otagg..Och alla jag hänger med är långa, smala och blonda..Gud, känner mig som en fucking Quasimodo ibland..Kort och tjock och kort hår...Jag saknar långt och kvinnligt hår ibland..Jag vet inte; det är konstigt eftersom de flesta säger att jag ser bättre ut i det korta håret, men varför stöter ingen på mig? haha guud det där lät helt fel..det är nog bara som jag inbillar mig..men usch..lite depp..

Men nu ska det FAN bli bättre..jag får peppa till..så det ska jag!
Wish me luck

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gumman du vet att du är FETT SNYGG i din korta twiggy-frisyr. Det är bara Boråsare som inte fattar det. Men ska du verkligen ha en Boråsare? Åk till götet å ragga istället! Hitta dig en egen Håkan vettja. Jag vet inte många som kan bära upp grejer som dig och det är det som gör dig unik. Unik är bra. Du är bäst babe.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback