Men jag kan bli tant!

När jag skulle betala på Röda Korset igår frågade gubben i kassan om jag "skulle gå o bli gammal?" nu..För tydligen tyckte han att det var tantkläder jag köpt, men vad gör det när man ser så här het ut i dom?



Grunden: Linne från H-M (ultimata, inköpt igår), stumpbyxor, 2hand skor.





"Ny" kjol från Röda Korset



"Ny" kjol från Röda Korset, väska o mössa 2hand, sjal/kofta ?



Inte helt tantig? Mer svampig!



Man kan paperwaista den lite...




"Ny" kjol från Röda Korset, sjal 2hand




Man kan göra den kort också..



Den här klänningen var den som gubben tyckte var tantigast..men hur kan "kunglig hovleverantör"  vara tantig?..



Lite twiggy-esque...


Kommentarer
Postat av: Amanda

YES YES! äntligen stora fina MÅNGA outfits bilder :D:D I LIKEEEEE :D

2008-10-08 @ 19:03:53
Postat av: Anonym

ÄLSKAR den knallrosa kjolen!!

2008-10-09 @ 01:00:55
Postat av: Mariella

Din look e lite twiggy nuförtiden i like :) keep up the good work nico!!

pusspuss

2008-10-24 @ 00:36:09
Postat av: Anonym

Har blivit lite too-much-of-the-old-lady-look :/

2008-10-24 @ 13:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback