American boy! (or girl...)

Gillar verkligen Kanye Wests o Estelles låt "American Boy" för tilfället, och så spelades den på den trevliga webradiokanalen P3Star samtidigt som jag fotade mig själv. OCH så känns dagens kläder lite sådär lagom Rockabilly..och sen är ju färgerna rätt också..hmm..Så känns som en bra och genomtänkt titel på inlägget! Man får väl dock hoppas att det stora landet i väst tar sitt förnuft till fånga nu i november...men samtidigt måste jag ju hoppas lite att dollarn håller sig låg ett tag till..Ska jag hälsa på Hanna i NY vore det ju najs om det inte blitt för dyrt...

Den ostädade sanningen...



Klänning: Gammal städrock som jag fick av min klasskompis Matilda. Hennes mormor hade haft den innan och nu tänkte Matilda slänga den..men varför slänga när den mänskliga containern Nicolina finns?
Stövlar: 2hand Portobello Market
Skärp: 2hand Buenos Aires

Min fina vita Billy har i sig: Skor (fina att visa upp på glashyllor..Idé snodd från Lippa), kuvertväskor, modeböcker, Rocky-seriealbum, bra skönlitterära böcker såsom "Lasermannen" "The best of Dorothy Parker" och " Bitterfittan"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback