Jag är kär i en ängel!

Eller njaa..önskar snarare jag var det..om ni ser en ängel i Borås nånstans så får ni gärna säga till!

Ärendeuträttning blev dagens grej..tvätta..kort besök på HB...köpa ny mobil (äntligen!)..och nu ska jag väl dammsuga...Alltså det där med att köpa mobil (eller egentligen vilka tekniska grejer som helst)..Det känns nästan aldrig bra när man går ifrån affären! Känns alltid som man valt fel telefon, fel märke, fel abonnenmang, fel leverantör..Att man blivit lurad och kunnat få mobilen för minst halv priset om jag BARA gjort si eller BARA gjort så..Gaaahh... aja det blir säkert bra..Även om jag nu är ÄNNU pankare..inte bra att betala årskort på gym, ny mobil och keramikkurs samma vecka..plus de vanliga utgifterna som mat och räkningar..blää





Fin blå kappa från 2handaffär i Hull i norra England..kostade bara 10 £ vilket kändes helt ok. Är BTW en gammal Debenhams!



Sånna här fina detaljer, som rosetter på fickslagen, har nog inte så många Debenhamskappor längre...synd!



Både koftan och tightsen är från HM, spetsstrumpor i pumpsen till hösten kan man hitta på COOP forum och röda pumps för 15 kr på loppis i Täby!

Dagens tips numero 1: Spetsstrumpor i pumps som sagt
Dagens tips numero 2: Knäpp koftan fel! Mycket snyggare...

En sista Dagens...LÅT: Håkan Hellström: Kär i en ängel

Håkan spelar förövrigt på Liseberg nästa fredag tror jag, Terre kom ner och gå med miiiiiigg!!! Jaaaa kom igeeeen duuu veet att duuu viiiill!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Blåa kappan och städrocken passar dig skitbra och måste säga att din frisyr i den längd och färg du har den nu är bäst hittills :)

2008-09-20 @ 16:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback